Een eerste indruk

Logo, huisstijl en grafisch ontwerp

Een eerste indruk maak je maar één keer. Het is dus belangrijk dat je boodschap overkomt en op een positieve manier blijft hangen.

Een van de belangrijkste investeringen van een bedrijf zijn het logo en de huisstijl. Het onderscheid je van de concurrent, versterkt je merk en creëert een eigen identiteit. 

Je wil dan ook niet dat jouw (groeiende) onderneming een standaard icoontje van internet gebruikt als ‘logo’, maar een pakkend ontwerp dat past bij de visie van je bedrijf. Daarnaast wil je dat het overal toepasbaar is; van visitekaartje tot busbelettering. Een goed logo maakt voor klanten het verschil tussen een eenmalige aankoop en het aangaan van een langdurige relatie. 

Logo en huisstijl ontwerp

Opvallen, indruk maken en jezelf laten zien aan (potentiële) klanten. Een goede identiteit staat als een huis. Je bent herkenbaar, zichtbaar en het is duidelijk wat je doet en wie je doelgroep is. 

Je logo is je visitekaartje, de eerste indruk die een (nieuwe) klant van je heeft. Ok, tegenwoordig draait het al lang niet meer om dat ene visitekaartje dat al maanden in je portemonnee zit of die advertentie in de locale krant. Waarmee je wél de aandacht trekt? Met een logo en huisstijl op maat. En dat wil zeggen, doorgevoerd in alle uitingen. Je logo moet er net zo gelikt uitzien als het bijpassende visitekaartje en de wekelijkste post op je instagram. Een totaalpakket dus.

Benieuwd naar de mogelijkheden? Ik denk graag met je mee!

Grafisch ontwerp

Het visueel vormgeven van ideeën in verschillende media, met als doel om mensen iets mee te delen. Dat kan dus d.m.v. een folder of flyer zijn, maar denk ook aan digitale presentaties, schoolkalenders en beurswanden. Allemaal hebben ze als doel om iets mee te delen én natuurlijk om op te vallen tussen de rest.
Geen idee is te gek, dus kom maar op met je wensen en ik maak er een visueel aantrekkelijk ontwerp van waarmee je goed voor de dag kunt komen.

Drukwerk

Maar… je logo, huisstijl, folder of welke print dan ook, moeten natuurlijk wel goed tot zijn recht komen. Daarom is het belangrijk dat je voor het juiste drukwerk kiest. Welke papiersoort vind je mooi, welke kleur en welke dikte is perfect voor een visitekaartje?
Speciale gelegenheid of extra opvallen? Kies dan voor een folie-opdruk, eigen vorm of neon-print. In mijn ‘printbijbel’ vind je alle mogelijke toepassingen en combinaties om jouw drukwerk nét dat beetje extra te geven. Kom langs en bekijk alle mogelijkheden zelf.

Veel gestelde vragen

Heb je nog vragen over het laten maken van een logo of huisstijl? Of wil je meer informatie over het realiseren jouw specifieke doelen? Neem dan gerust contact met me op. Hieronder vind je alvast een overzicht met veelgestelde vragen.

Ik probeer zo goed mogelijk met je mee te denken om jouw bedrijf naar the next level te brengen, passend bij jouw wensen en budget.
Zo is een nieuw logo altijd de investering waard! De vanaf prijs voor een logo ontwerp is € 379,-

Voor een huisstijl geldt eigenlijk hetzelfde. Ik pas me aan aan jouw wensen en budget. Heb je al een logo en moet hier een passend visitekaartje bij gemaakt worden? Dat kan!

Het ligt er dus ook aan of je enkel een visitekaartje nodig hebt of een complete set met briefpapier, enveloppen en stickers. 

Ik zorg ervoor dat je altijd 100% tevreden de deur uit gaat. Vooraf bespreken we duidelijk je wensen en eisen en natuurlijk het budget. 

Ben je na het eerste voorstel niet tevreden? Dan pas ik het ontwerp aan totdat je dat wel bent. Daar komen we altijd samen uit.

Zeker. Je ontvangt na afronding van het project je logo en/of huisstijl bestanden in een pakket met meerdere formaten en bestandstypen. Belettering, shirtopdruk en website.. geen probleem er is altijd een passend bestand. Mocht je toch iets missen, neem dan contact op. 

Ja, alle logo’s en huisstijlen die ik ontwikkel zijn uiteindelijk van jou als klant. Je hebt er tenslotte voor betaald en het is een stukje van jouw bedrijf. Je ontvangt na afronding van het project je logo en/of huisstijl bestanden in een pakket met meerdere formaten en bestandstypen.

Jazeker! Een logo dat niet is opgebouwd als vector zal oprekken en pixelig worden als je het vergroot of meerdere malen doorstuurt. De kwaliteit gaat achteruit en bovendien kun je het niet voor alle doeleinden gebruiken.

Heb je je logo niet digitaal, of enkel als .jpg bestand? Geen probleem! Ik digitaliseer je logo en zorg ervoor dat je het (weer) overal voor kunt gebruiken. De kosten zijn afhankelijk van de complexiteit van het logo.